19 Haziran 2013 Çarşamba

Zalim Sohbet

                                          Zalim Sohbet      
zalim sohbet
zalim sohbet:
Zalim çıktın yarim zalimden zalim*2
BİRGÜN GİDECEKSİN DÖNMEYECEKSİN
AKAN GÖZ YAŞIMI SİLMEYECEKSİN
KAHRINDAN ÖLSEMDE BİLMEYECEKSİN
ZALİM ÇIKTIN YARİM ZALİMDEN ZALİM


YAKTIN YANIYORUM KAVRULACAĞIM
GÖZDE YAŞ SEL OLDU BOĞULACAĞIM
BIRAKTIN ORTADA NE OLACAĞIM
ZALİM ÇIKTIN YARİM ZALİMDEN ZALİM



BAŞIMDA BULUTLAR DÖNÜP DURUYOR
HER GECE HASRETİN KALBE VURUYOR
YÜREK YANGIN YERİ SENİ SORUYOR
ZALİM ÇIKTIN YARİM ZALİMDEN ZALİM


YARALARIM AZDI EN SON SÖZÜNDEN
ŞÜPHENMİ VARDIKİ BENİM ÖZÜMDEN
YAŞ DÜŞÜRDÜMMÜ BİRGÜN GÖZÜNDEN
ZALİM ÇIKTIN YARİM ZALİMDEN ZALİM

SÖZ MÜZİK DURSUN BEDİRHAN
www.dursunbedirhan.net
yeni albüm hepimiz kardeşiz tüm müzik marketlerde



DURSUN BEDİRHAN DURSUN BEDİRHANDURSUN BEDİRHANDURSUN BEDİRHAN
DURSUN BEDİRHAN' İSYAN ÇIĞLIKLARI VE HEPİMİZ KARDEŞİZ TÜM MÜZİK MARKETLERDE CD NİZİ İSTEMEYİ UNUTMAYIN


SANATCININ WEB SİTESİ İÇİN TIKLAYINIZ..SANATCININ WEB SİTESİ İÇİN TIKLAYINIZ..SANATCININ WEB SİTESİ İÇİN TIKLAYINIZ

zalim:

Zalimsin Zalim
Kaç defa haykırdım aşkı dilendim
Yalvardım ardından boş kaldı elim
Kocaman dertlerim bitmez çilemdin
Vefasızın biri zalimsin zalim

Bir tek hayalindi bende gitmeyen
İçimde sevdam dı bir kez bitmeyen
Sana doyamadım buydu yetmeyen
İnsafsızın biri zalimsin zalim

Hadi anlat gönlüm derdi cefayı
Sen sor da göstersin aşkta vefayı
İstersen sorayım zevki sefayı
Hayırsızın biri zalimsin zalim

Beni ölesiye sevmiştin demi
Ölüm ayırırdı bizi öyle mi
Bana söz vermiştin yeminin hani
Kitapsızın biri zalimsin zalim

zalim:

Zalimin Dostları Elbet Zalimdir


























YAYLACIK FM   DİNLEMEK İSTERSENİZ BAŞTAKİ DÜ ĞMEYİ TIKLAYARAK AÇ INIZ

Caninin elini sıkan bir kimse
Kendisi caniden daha canidir
Mazeretin haklı bir yanı yoktur
Zalimin dostları elbet zalimdir

Niyet başka amel başkaydı denmez
Vicdansız zalime selam verilmez
Mazlumların ahı kimsede kalmaz
Zalimin dostları elbet zalimdir

Zalimin yardımı zehir zıkkımdır
Serveti parası yetim hakkıdır
Zalim ancak zayıfları korkutur
Zalime baş eğen kendi zalimdir

Zalimin imanı inancı yoktur
Yazık ki dünya da zalimler çoktur
Siyasetin sermayesi nutuktur
Zalimlerin dostu elbet zalimdir

Ozan güner yeter burada bırak
Zalimler elinden maf oldu ırak
Cennet Türkiye'me soktular nifak
Zalime el açan elbet zalimdir 
Zalim sohbet: zalim sohbet odası kameralı sesli ve görüntülü olmak üzere  buluşu cam acabilirsiniz, sesli chat kameralı sohbet, görüntülü sohbet, bedava sohbet ouşturmak için kayıt gerektirmeyen sitedir hosgeldinz

Zalim Sohbet, Zalim Sohbet Chat, Zalim Xat, Zalim Çiko Sohbet, Zalim Sohbett, Zalim Sohbbet, Zalim Sohbet Sitesi, Zalim Sohbet Odası, Zalimin Mekanı,

                  

0 yorum to “Zalim Sohbet”

Yorum Gönder