16 Ağustos 2014 Cumartesi

Efecan Sohbet

Efecan Sohbet

Efecan:
Fotoğraf: Arkadaşlar Efecan Hastalığından Dolayı Ameliyat Olmuştur. 

Dualarınızı Eksik Etmeyin. 

Efecan'ın Kullandığı Profil : https://www.facebook.com/efecan.rap33 sözleri: Evet Deqerlilerim . MERSİN Yıllardır Kendi Öz Cocuqunu Kendi Sahnesinde Görmemişti . İnsallah Sizlerinde Katılımıyla Diyarbakır - Mersin Arasında Köprünün Saqlam Olduqunu Herkese Göstereceqiz . Paylaşmanızı Rica Ediyorum . Hepinizi ßekliyorum . El Ele Omuz Omuza .Tüm ßilqiler Afişte Mevcuttur . . . eFeCaN

           EfeCaN

Lanet etme ananm doğduğum güne
mutlu olmak hakım burda kalsam bile
bir zalim düşürdü beni bu hale
seviyorum anam bırakmıyorlar
Bırakmıyor anam bırakmıyorlar
derdimi bilmiyorlar hep gülüyorlar
sevdiğim var dedim inanmıyorlar
seviyorum anam bırakmıyorlar

          TesaDüF:

Bırakmıyor efem bırakmıyorlar
derdini bilmiyor hep gülüyorlar
sevdiğin var dedim inanmıyorlar
seviyorsun efem bırakmıyorlar

           EfeCaN:

Hey cici bicili kız bi dinle
farzetki öldüm adına bi beste
elerini sen toprağa sürme
canımda can giti anam üzülme
ağlama garim anam bu can suçsuz
nasıl oldu deme oda bi duysun
doslarım düşmanlarım şimdi sevinsin
ben yokum artık gözleride doysun
anam bu alem duygusuz olmamış
dizlerimde kalmdı vede derman
halimi sorma zaten biliyosun
diyeceğim tekşey hepsi yalancı
yalanmı hı hep yokmusun sen
birde utanmaya bu yüzünüz nerde
çıkara  yüzüme karşıma konuşmayın
bu parça sizinle şerefinizle
suratına bi tükürsem 
sevgilim demeye dilim varmıyor
son günümde yanımda olma kal gel
başkasının kolundasın sen lan
bilmem bu kadar size yetermi
inanki nasıl yazdığımı bilmiyorum
sen tek tarafının bunu bi bilim ben
sizlere son sözüm köşünüz olsun

           EfeCaN:

Bırakmıyor anam bırakmıyorlar
derdimi bilmiyorlar hep gülüyorlar
sevdiğim var dedim inanmıyorlar
seviyorum anam bırakmıyorlar

          TesaDüF:

Bırakmıyor efem bırakmıyorlar
derdini bilmiyor hep gülüyorlar
sevdiğin var dedim inanmıyorlar
seviyorsun efem bırakmıyorlar
Efecan Sohbet, eFECAN mÜZİK:


Efecan, Efecan Sohbet, Efecan Müzilk Kutusu, Efecan Rap DİNLE, Full Efecan Müzikleri İndir, Efecan Rap Şarkılar, Efecan Yeni Albüm

0 yorum to “Efecan Sohbet”

Yorum Gönder